Tornaveu
L’ENS forma a associats culturals en eines 2.0

Els assistents, membres de les diferents federacions d’associacionisme cultural que conformen l’ENS, van conèixer les principals eines 2.0 i de màrqueting digital i la importància d’aquests canals de comunicació com a fórmula per interactuar amb el públic tradicional i, a més, arribar a nous destinataris, potencials usuaris de la xarxa.

La professora Montserrat Peñarroya, ponent de la sessió, va destacar la figura de l’usuari a l’hora de definir i estructurar els continguts d’una pàgina web. “Els llocs web s’orienten a client, no a producte. Per tant, és important pensar bé quins són els nostres segments de mercat i, per cadascun, adaptar-nos a les seves demandes i al seu llenguatge”, va explicar.

Més enllà de la web, Peñarroya va donar a conèixer les xarxes socials més emprades per part d’empreses i entitats, així com eines d’email màrqueting, una forma per enviar comunicacions per correu electrònic a una audiència de manera massiva. En darrer terme, els assistents també es varen iniciar en com emprar el vídeo màrqueting, com realitzar promocions a través de les xarxes socials per captar i fidelitzar al públic, i en mètodes de gestió de les relacions públiques a través d’Internet, entre d’altres.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa