En concret, Ferrer explicà el rol de l’Oficina pel Cant Coral de la Mediterrània, una de les oficines regionals de l’European Choral Association – Europa Cantat impulsada pel MCC.
L’esdeveniment també comptà amb la presència de Carles Sala, director de Barcelona Capital de l’Ajuntament de Barcelona, i Antonio Damasco, director de la Rete Italiana di Cultura Popolare.
La rete Italiana di Cultura Popolare és un organisme que promou diferents accions destinades a identificar, protegir i difondre les diferents expressions de la cultura popular italiana. És una de les principals impulsores d’Arianna, la Xarxa Mediterrània de Cultura i Patrimoni. Aquesta xarxa té com a objectiu fonamental protegir i promoure la difusió i l’es¬tudi de la cultura popular, mitjançant les expressions socioculturals de diferents territoris mediterranis: Itàlia, Espanya, França, Marroc, Algèria, Romania i Grècia.
Consulta el programa de l’esdeveniment
