En un context de dificultats generalitzades pels mitjans de comunicació, fruit de la reducció d’ingressos derivats de la publicitat, aquestes jornades analitzaran objectivament la situació actual i volen ser un estímul per cercar nous models de negoci i alternatives de futur pels mitjans i pels propis professionals de la mà de reconeguts experts en el camp de la comunicació, la publicitat, les eines 2.0, el màrqueting i l’emprenedoria.
A les ponències s’abordaran les principals tendències en màrqueting digital, les tendències en comunicació via mòbil, el paper dels periodistes com a community managers, les claus d’èxit i els principals errors a l’hora de fer una app, la reputació a la xarxa, entre d’altres.
Les jornades comptaran amb una graella de ponents de prestigi nacional i internacional. En destaquen, el periodista Gumersindo Lafuente, responsable del canvi digital de ElPaís.com; Piet Bakker, professor de Qualitat en Periodisme de Mitjans Creuats a la Universitat Tècnica d’Utrecht; Josep Lluís Gabriel, expert i consultor de màrqueting digital; Tim Rowell, periodista creador d’aplicacions mòbils per a empreses editorials internacionals; i Pau Garcia-Milà, jove emprenedor del sector tecnològic.
L’ACPG ofereix descompte sobre el preu base a les entitats federades a l’ENS. Envieu un correu electrònic i especifiqueu que sou entitats federades.
