El diari digital de cultura popular Tornaveu, editat per l’Ens de l’Associacionisme Cultural Català (ENS), s’ha incorporat al grup de comunicació del Grup Món. Amb aquest pas, la confederació cultural vol fer arribar la informació de cultura popular a un públic més ampli i genèric. El nou disseny dona més protagonisme a la imatge i als continguts transmèdia.  

Tornaveu va néixer l’any 2009 sota l’impuls de Joan Maluquer, Joan-Ramon Gordo i Pere Baltà amb la intenció de comunicar la cultura popular i donar visibilitat a la feina de les entitats i associacions. En aquests dotze anys, s’han enviat 522 butlletins setmanals, convertint-se en un mitjà de referència pels amants del patrimoni immaterial català. Amb l’acord de col·laboració amb el GrupMón, el digital desitja establir sinergies amb un grup de comunicació de referència i  aconseguir un millor posicionament web.

Rosa Maria Provencio considera que les entitats han millorat la difusió de les activitats que organitzen al conjunt de la ciutadania. “Un dels reptes que tenim pendents -afegeix- és traslladar les inquietuds i debats de la cultura popular al conjunt de la societat”. En aquest sentit, la presidenta de l’ENS avança que la nova etapa de Tornaveu inclourà més opinió i reportatges en profunditat.

El GrupMón

Grup Món, un grup de comunicació de referència. Amb 1,8 milions de lectors, ell grup aplega deu capçaleres temàtiques i territorials (El Món, Tot Barcelona, Món Terrassa, Món Esport, Món Planeta, Tot Economia, Vadegust, Vadevi i Vadevi Balears), a més d’altres mitjans aliats, com Catorze, iSabadell, La Clau i El Cinèfil.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa