Tornaveu
‘Ara i sempre’, el documental sobre els 40 anys dels Diables de Granollers

Els Diables de Granollers van presentar aquest diumenge el programa de celebració del 40è aniversari de l’entitat. Un dels moments més destacats va ser l’estrena del documental Ara i sempre, que repassa la història de l’associació. La pel·lícula ha estat produïda per Videostudi i Vallès Oriental Televisió, on es podrà veure en obert el 22 de març.

Els cinquanta-sis minuts d’Ara i sempre inviten a descobrir el recorregut dels Diables de Granollers a través dels seus protagonistes—en concret, s’entrevista a sis membres representatius de cada dècada. Entre ells, malauradament no hi figura l’activista local Alfons Senyé, un dels cofundadors de la colla i ideòleg del documental, que va morir sobtadament el juliol del 2024. La cinta també esdevé un record i un homenatge a la seva trajectòria.

La presentació del programa del 40è aniversari també va servir per conèixer la nova imatge de l’entitat, obra de Norbert Ivorra Castellà, i fer públiques les tretze activitats previstes. Els actes centrals se celebraran a Granollers: la Passada de l’Ascensió (31 de maig), la 10a Diada de la Colla (14 de juny) i els actes habituals de la Festa Major: correfocs i lectura de versots. A més, els diables granollerins viatjaran arreu de Catalunya: a les sortides ja celebrades de Vallromanes i Pobla de Mafumet, s’hi afegiran les de Roquetes, Alins, Prat de Llobregat, Torredembarra, Vilafranca de Bonany (Mallorca), l’Esquirol, Tarragona i Caldes de Montbui.

Història dels Diables de Granollers

Els Diables de Granollers es constitueixen el 1985, a iniciativa de la colla dels Blaus. Amb l’objectiu d’ampliar la base social, el 1992 es constitueixi la Colla Jove de l’entitat i el 1997 la colla infantil. Actualment, els tres grups sumen 360 membres. A l’acte celebrat al Cinema Edison, la cap de la colla Paula Fernández va manifestar que “tenim llista d’espera entrar-hi, sobretot a la colla Infantil i a la Jove”.

Més notícies

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa