Notícia

Cursos 2011: Taller pràctic web 2.0 / Taller del fet a la notícia.

CURSOS DE L'ENS

Patrimoni Immaterial
Taller pràctic web 2.0
Data:
22/10/2011

En aquest taller veurem com les eines de comunicació de Marqueting tradicionals (les relacions públiques, l'esponsorització, les promocions, ...) poden realitzar-se amb les eines 2.0. En concret treballarem com dinamitzar una comunicació creada a través de facebook, twiter, ... com podem utilitzar vídeomarqueting per donar a conèixer les nostres activitats, com es poden realitzar promocions mitjançant diversos portals per aconseguir noues membres, com gestionar les relacions públiques a través de blogs i diaris on line, ...

La ponent és Montserrat Peñarroya, Consellera Delegada de GEA Internet Project Consulting, professora de Marketing Digital i de eBusiness en Màsters i Postgraus de diverses universitats. Autora de la Guia de Comerç Electrònic i de Marketing Digital per a Turisme Cultural.

• Data de celebració: dissabte dia 22 d'octubre del 2011, de 9:00 a 14:00 h, amb un descans.
• Lloc: idEC - Universitat Pompeu Fabra. Carrer Balmes, 132-134, cantonada amb Roselló (08008 Barcelona).
• Aforament: un màxim de 50 persones. Cada dos alumnes disposaran d'un ordenador.
• Inscripcions: per on-line, clicant aquí.
• Data límit d'inscripcions: fins ocupar les 50 places.



Taller de formació en comunicació
Data:
19/11/2011

"La relació de les associacions culturals amb els mitjans de comunicació. Del fet a la notícia".
Els mitjans de comunicació avui: agències, televisió, ràdio, diaris, revistes, mitjans digitals, etc. Periodistes de fonts versus periodistes de mitjans. Qui és qui als mitjans de comunicació i com treballen. Què és notícia avui: del fet al fet noticiable. Pautes per a una relació exitosa amb els mitjans de comunicació. Bones i males pràctiques. Kit pràctic de recursos per a comunicar la nostra activitat als mitjans.

El ponent és Marc Alemany, llicenciat en Ciències de la Comunicació, amb formació en direcció estratègica de la comunicació per ESADE i postgraduat en màrqueting i sistemes financers a la UPF: Actualment és director de Comunicació de la Fundació Audiències de la Comunicació i la Cultura (FUNDACC), la fundació que impulsa el Baròmetre de la Comunicació i la Cultura, l'estudi d'audiències i consums culturals del mercat de parla catalana. També és consultor docent de l'assignatura Tècniques de Gestió i Comunicació a la UOC.

• Data de celebració: dissabte dia 19 de novembre del 2011, de les 9:00 a les 14:00 h, amb un descans.
• Lloc: idEC - Universitat Pompeu Fabra. Carrer Balmes, 132-134, cantonada amb Rosselló (08008 Barcelona).
• Aforament: un màxim de 60 persones.
• Inscripcions: per on-line, clicant aquí.
• Data límit d'inscripcions: fins ocupar les 60 places.



Inscripció: 100 €

Els membres de les entitats associades a les Federacions membres de l’Ens tenen una subvenció que assumeix el cost total de la seva participació.




Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article