Notícia

Campanya de micromecenatge per publicar ‘Sonos Ludum: el paisatge sonor del joc a Catalunya”.

El llibre-disc ha estat impulsat per la Cia. de Jocs l’Anònima

Joc Tradicional
La campanya de mecenatge de 'Sonos Ludum' necessita recollir 3.800 €
La campanya de mecenatge de 'Sonos Ludum' necessita recollir 3.800 € | Cia. de Jocs l'Anònima

Com ha quedat palès en el III Congrés de Jocs en la Història, Catalunya gaudeix d’un patrimoni lúdic meravellós. Amb l’objectiu de salvaguardar-ne la memòria, els impulsors de Sonos Ludum han recorregut tot el país per enregistrar com es viuen les partides de quinto, morra, bitlles, bèlit, tir de fona, i també d’altres modalitats més esteses en la publcació (futbolí, billars, dòmino, baldufa...).

El llibre-disc comptarà amb les il·lustracions de l’artista Maria Pappalardi i la col·laboració de Carlos Jorge Chinchilla, que s’ha responsabilitzat dels arxius sonors que els lectors podran  escoltar a través de codis QR. Segons apunten des de la Cia. de Jocs l’Anònima, entitat impulsora de la publicació, aquesta “no vol ser un manual de joc ni un catàleg lúdic a l’ús, sinó una obra evocadora que vol despertar la memòria lúdica i despertar l’escolta activa de l’espectador”. L’obra també compta amb el suport de la Federació Catalana de Joc, Esport i Deport Tradicionals.

La campanya de mecenatge necessita obtenir 3.800€ per aconseguir que Sonos Ludum sigui una realitat. Es poden fer les aportacions a través d’aquest enllaç.

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article