Notícia
Mar Grimalt, guanyadora del concurs Sons de la Mediterrània
Joan Peiró Aznar, Diode i La Troupe han estat els finalistes de la 14a edició
Música tradicionalLa final de Sons de la Mediterrània, organitzat pel Centre Artesà Tradicionàrius i el Grup Enderrock, va celebrar-se el 14 d’octubre a la Taverna de la Fira Mediterrània de Manresa. Grimalt va seduir el jurat per l’expressivitat i força comunicativa de la seva veu, acompanyada únicament per una guitarra acústica.
Com a guanyadora del concurs, Grimalt podrà enregistrar un disc en un estudi promocional, a més de garantir-se concerts en els principals festivals i programes de folk del 2022: el Festival Internacional Tradicionàrius, la Fira Mediterrània de Manresa, el Circuit Folc, el Festival Internacional de Música Popular i Tradicional de Vilanova i la Geltrú, el Música a la Vila de Vendrell, i l’Ethno Catalonia de Banyoles.
Des de la seva creació (2008), Sons de la Mediterrània ha contribuït a la consolidació de grups emergents en l’escenari folk. Alguns guanyadors d’edicions anteriors són RIU, Roba Estesa, Criatures, la Balkan Paradise Orchestra i el duet format per Laura Esparza i Carlos Esteban, que com a guanyadors de la darrera edició van presentar el disc Espais en aquesta edició de la Fira Mediterrània.
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari
Atenció: com la majoria de webs, utilitzem cookies (galetes), tant pròpies com de tercers, per a recopilar informació estadística de la vostra navegació i oferir-vos un servei personalitzat. Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús. Més informació
Associacionisme Bestiari i Imatgeria Cant coral Castells i Falcons Catifaires Diables i dimonis Esbarts dansaires Festes i festivals Gegants Joc Tradicional Música tradicional Pastorets Patrimoni Immaterial Pessebristes Puntaires Sardanes Societats musicals Teatre Trabucaires Tres tombs Reflexió
Segueix-nos