Notícia
La trobada del teatre amateur de Catalunya, entre la reivindicació i el record
Llorenç del Penedès acollirà el 28 i el 29 de setembre la 29 edició
TeatreReivindicar que el teatre, faci qui el faci, sigui sempre Teatre amb majúscula. Aquest és l’objectiu de la Trobada de Grups Amateurs de Teatre de Catalunya, que celebrarà la seva 29 edició el darrer cap de setmana de setembre a Llorenç del Penedès. Organitzada per la Federació del Grups Amateurs de Catalunya i el Grup de Teatre del Centre, la festa d’enguany estarà molt marcada pel record i la memòria.
Amb el lema ‘El teatre dona joc a la vida’, la trobada convida a tots apassionats dels escenaris a “compartir teatre i joc, per compartir vida”. El programa començarà dissabte a les 16h amb la benvinguda als participants i després amb una ruta per diversos indrets de Llorenç, amb esquetxos i lectures teatrals. També es visitarà l’exposició ‘El Centre, 130 anys fent teatre 1889-2019’, que repassa la llarga trajectòria d’aquesta emblemàtica entitat. A les 20.30h del vespre hi haurà una presentació de l’entitat i un sopar.
El programa del diumenge començarà a les 10 del matí, amb l’actuació del grup de teatre de El Centre, que interpretarà escenes del musical Un violinista a la teulada. Seguidament es passejarà amb carro fins al Celler de la Cooperativa Agrícola i Secció de Crèdit, on es farà una visita guiada.
A continuació, gegants i capgrossos, falcons, ball de bastons petits o grans i colles de diables i dracs locals animaran la festa a diversos espais de la població, i hi haurà vermut i a continuació el dinar popular. L’acte protocol·lari i el lliurament de records posaran punt i final a la trobada.
Podeu trobar més informació en aquest enllaç.
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari
Atenció: com la majoria de webs, utilitzem cookies (galetes), tant pròpies com de tercers, per a recopilar informació estadística de la vostra navegació i oferir-vos un servei personalitzat. Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús. Més informació
Associacionisme Bestiari i Imatgeria Cant coral Castells i Falcons Catifaires Diables i dimonis Esbarts dansaires Festes i festivals Gegants Joc Tradicional Música tradicional Pastorets Patrimoni Immaterial Pessebristes Puntaires Sardanes Societats musicals Teatre Trabucaires Tres tombs Reflexió
Segueix-nos
Connecta amb nosaltres