Notícia
La revista Caramella impulsa un projecte de micromecenatge
La publicació vol celebrar el seu 20è aniversari i consolidar el projecte
ReflexióPublicacionsLa revista de música i cultura popular ha complert 20 anys i 40 números, una trajectòria dedicada a difondre, debatre i promoure la cultura popular des dels Països Catalans. Per celebrar-ho, la publicació promou una campanya de micromecenatge amb l’objectiu de consolidar el projecte editorial i finançar diverses activitats relacionades amb aquest aniversari. S’hi pot participar fins al 27 de juny.
L’any 1999 naixia la revista de música i cultura popular Caramella, amb la voluntat d’esdevenir un referent en el sector i consolidar un espai de confluència de moltes de les entitats, institucions i persones que es mouen, treballen i gaudeixen de la cultura popular. La revista vol celebrar aquest vint anys i a la vegada “fer un salt endavant per donar garanties de futur a la revista i a tot el projecte”.
Per això, al maig va iniciar iniciat una campanya de micromecenatge a la plataforma Verkami, amb la intenció de donar a conèixer la revista a nous públics, créixer en nombre de subscriptors i finançar les activitats relacionades amb l'aniversari, com les jornades “Cultura popular a debat, ara i ací” (al març i a l’abril a Barcelona, València i Palma), i també l’edició del número 41 (juliol-desembre 2019), que recollirà el gruix de la commemoració.
El projecte ofereix diverses possibilitats de col·laboració. A canvi, els participants rebran diferents recompenses, centrades en el propi producte de Caramella i la col·laboració amb persones i col·lectius d’arreu del país.
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari
Atenció: com la majoria de webs, utilitzem cookies (galetes), tant pròpies com de tercers, per a recopilar informació estadística de la vostra navegació i oferir-vos un servei personalitzat. Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús. Més informació
Segueix-nos
Connecta amb nosaltres