Notícia

Lliureimillor.cat inicia una campanya de micromecenatge per ser un diari digital

Publicacions
Lliureimillor.cat va néixer fa poc més d’un any com un mitjà de comunicació per opinar i generar debat entorn de la construcció d'un país. Actualment impulsen una campanya de micromecenatge per esdevenir un diari digital amb articles diaris i una secció d’opinió que comptarà amb diversos autors que analitzaran l’actualitat.

Tal com indiquen els seus responsables, Lliureimillor.cat “no forma part de cap gran grup periodístic, és un diari que neix des de la societat civil, amb humilitat però amb vocació de tenir un espai propi en el temps de lectura dels catalans. Som fruit de la cultura de l'esforç.” És per aquest motiu que Lliureimillor.cat ha impulsat aquesta campanya a la web Verkami (podeu accedir-hi fent clic aquí) per tal d’aconseguir els 12.000 euros que donin estabilitat al projecte.

A banda de la publicació diària de notícies, cosa que Lliureimillor.cat ja porta mesos duent a terme, la nova estructura pretén fer possible la publicació regular de diversos articles d’opinió, d’autors com ara com l’advocat Oriol Puig, o l’exdiputat al Parlament Uriel Beltran, entre d’altres. A més, de les signatures d’Andreu Mas, editor i director, i Enric Fontanals, editor.

Unes recompenses poc habituals

Les campanyes de micromecenatge actuals promouen diverses donacions als benefactors. En el cas de Lliureimillor.cat a part de, segons l’import de la donació, l’aparició en una secció d’agraïments al web, o el regal de diversos llibres, han creat un nou concepte: el Banc publicitari de les ONG. “La majoria de recompenses, sobretot les de major import, es transformen en publicitat que les ONG poden fer servir per captar socis, anunciar les seves campanyes d'ajut, etc... Vosaltres trieu a qui li destineu”, indiquen els responsables. Així doncs, el benefactor podrà decidir quina ONG tindrà un espai de publicitat gratuïta, cosa que es fa compatible amb la possibilitat que el benefactor pugui també disposar d’un espai per publicitar-se un mateix.

Per exemple, si un lector fa un donatiu de 200 euros, podrà tenir un espai de publicitat per un any per a ús propi o d'un comerç o professional amic, i a més, l’entitat sense ànim de lucre que el lector desitgi tindrà un espai publicitari per dos mesos.

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article